torstai 22. marraskuuta 2012

DAY WITH ME

 Päätin eilen yöllä unta odotellessa, että teen teille Päivä kuvina - postauksen mun perus päivästä. Jee tässä se tulee!



En ole ollenkaan aamuvirkku ihminen. Varsinkin nyt kun aamuisin on aina niin kamalan pimeetä. Sellanen herätyskello joka lisää vähitellen valoa olisi aika ihana, vinkvink joulupukki, haha :) Nousin sängystä vasta joku 40 minuuttia mun herätyksen soimisen jälkeen. Epätoivosen heräilyn jälkeen puin ja meikkailin ja vetäsin kiireessä aamupalan nassuun. Onneksi sain kyydin kouluun, muuten olisi tullut tosi kiire. Mulla oli eka tunti koulussa kässää, jossa neuloin lapasia. Sitten kyllästyin ja kävin ''vessassa'' posettelemassa :D Jokaisen koulupäivän pelastus on kahvikoneen cappucino, nam!


Seuraavaksi mulla oli äikän koe, jonka jälkeen kirjottelin viikonlopun menoja kalenteriin ja sen sellasta. Toinen kuva on musta ja Sennistä <3


Se fiilis kun pääsin kotiin pitkän koulupäivän jälkeen oli niin ihana. Puin mun lötköimmät verkkarit päälle ja otin rennosti. Ihan hulluu, että silloin kun lähen kouluun on pilkkoimeetä ja silloin kun pääsen sieltä on taas pimeetä. Siitä tää mun väsymyskin varmaan johtuu. Ennen tanssiin lähtöä laitoin ittelleni hyvää välipalaa, leipää ja kylmää kaakaota! Mulla oli lattaritunti, jolla tanssittiin tällä kertaa reggaetonia. Oli ihan huippuu päästä sheikkaamaan ja irrottelemaan ihan kunnolla, haha. Äiti ja isi oli käyny hakemassa mäkistä ruokaa, mikäs sen parempi lopetus päivälle kuin rasvanen hamppari ja ranskalaiset.

Huomenna perjantai ja taas vaikka mitä kivoja suunnitelmia viikonlopulle, palataan myöhemmin niiden kanssa. Toivottavasti tykkäsitte postauksesta!

- love Aino

14 kommenttia:

  1. tosi kiva postaus ja kuvat! :) voisitko tehä taas joskus videopostauksen?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos! :) ja joo tottakai mä voin:--) yritän ihan tässä lähiaikoina saada aikaan

      Poista
  2. oot iha hirmu kaunis (:

    VastaaPoista
  3. mistä toi sun poskipunapuuterihomma on? :D oot ihan mielettömän kaunis :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on stockalta, Lorealin merkkinen:) ja kitos ihan hirveesti:)

      Poista
  4. mä haluun myös tommosen laudan minkä päälle voi leivät asettaa. mistä se on ? niin kätevä ja nätti. ja kaunis olet sinäkin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noi on kieltämättä käteviä! meiän yksilöt on ostettu stockalta luulisin :D ja kiitos tosi paljon Senja :)

      Poista
  5. heikkolaatuisia kuvia :(

    VastaaPoista
  6. voitko vaihtaa bannerii? mun mielest toi sun nykynen on tosi tylsä ja tollanen plääääääh mitään sanomaton :D...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. harmi ettet tykkää siitä :( oon kyllä miettiny itekki että pitäsikö vaihtaa.. millasesta sä tykkäisit? :)

      Poista
  7. Tää oli huippu! Lisää mutta vielä enemmän kuvia >:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :) Kiitos Situli kiva että tykkäsit! Joo oon ihan samaa mieltä sun kanssa ihan liian vähän kuvia tuli :/ luulin että niitä olis ollu enemmän, mut sitte ku aloin laittamaan kuvia nii tajusin että vitsi niitä tuli vähäsen :D mutta joo ens kerralla ehdottomasti enemmän!

      Poista

Kommentit piristävät ihanasti päivääni :-)